• Gal0
  • Gal1
  • Gal2
  • Gal3
  • Gal4
  • Gal5
  • Gal6
  • Gal7
  • Gal8
  • Gal9
  • Gal10
  • Gal11
  • Gal12
  • Gal13
  • Gal14
  • Gal15
  • Gal16
  • Gal17
  • Gal18
  • Gal19
  • Gal20
  • Gal21
  • Gal22
  • Gal23
  • Gal24
  • Gal25
  • Gal26
  • Gal27
  • Gal0
  • Gal1
  • Gal2
  • Gal3
  • Gal4
  • Gal5
  • Gal6
  • Gal7
  • Gal8
  • Gal9
  • Gal10
  • Gal11
  • Gal12
  • Gal13
  • Gal14
  • Gal15
  • Gal16
  • Gal17
  • Gal18
  • Gal19
  • Gal20
  • Gal21
  • Gal22
  • Gal23
  • Gal24
  • Gal25
  • Gal26
  • Gal27

Opties

° Automatische versnellingsbak met schakelpeddels
° Sportpakket
° 21" Alu RS bicolor velgen
° Navigatiesysteem MMI
° Elektrisch inklapbare spiegels
° Verwarmde zetels vooraan
° Verwarmde zetels achteraan
° Geventileerde zetels vooraan
° Chrome spiegels
° Airconditioning automatisch
° Matrix koplampen
° Multifunctioneel stuur
° Bose soundsysteem
° Accoustisch park systeem voor en achter
° Achteruitrijcamera
° Lane change assist
° Sportstoelen met lendensteun
° Sportstuur
° Lichtpakket

Audi RS6 V8 4.0 TFSI Quattro


Type aanbod Tweedehands
Verkoopprijs verkocht
BTW verrekenbaar Nee
KM-stand 59.870 km
Eerste inschrijving 05/2015
Vermogen 412 kW (561 PK)
Brandstof Benzine
Cylinders / Inhoud 8 - 3993cc
Kleur Daytonagrijs
Interieur Volledig leder

Deze Audi RS6 Avant is gewoon BOM! Individual buitenkleur met zwart lederen interieur. Vol in de opties met geventileerde zetels, bose soundsysteem, matrix koplampen..De derde generatie RS 6 werd voorgesteld op de Autosalon van Genève 2013. Deze versie wordt, in tegenstelling tot de vorige generaties, uitsluitend als Avant gebouwd. Dit is gedaan om te voorkomen dat de sedan (Limousine) te veel in het vaarwater van de geplande Audi RS7 terechtkwam.
De biturbo V8-motor in de RS 6 AvantDe derde generatie RS 6 is voorzien van een 4.0-liter biturbo V8-motor, bekend uit de S6 van deze generatie. In de RS 6 levert deze een vermogen van 560 pk en een koppel van 700 Nm. Later dat jaar zou de motor zijn weg vinden naar de RS 7 met dezelfde specificaties. De motor is gekoppeld aan een 8-traps automaat van ZF. De reden dat niet voor Audi's eigen S tronic automaat werd gekozen, is vanwege het feit dat deze niet opgewassen is tegen het hoge koppel dat de motor voortbrengt.
Gewoon puur en toch discreet rijplezier !!